julkort 2011
Jag gjorde alla julkort "likadana". Mönstret i papprena skiljer. Gjorde en granmall och skar ut med Craft Robo. Skar ut granen i tre olika papper och varje gran består av en del från varje papper. Så alla granar är olika, men lika :) Fotade två av korten. (Blev 12 kort sammanlagt)