English (US) | Svenska

snö

En granne föreslog förra veckan att jag skulle sätta ner Lina i snön. Så det syns hur djup den är :) Nu kom hon väl inte ner hela vägen till gräsmattan, men det var kul att stå i snön tyckte hon :) /Eleonor

Kommentarer

Inga kommentarer än.

  •  

About this photo

Populära etiketter

Sidor

Visa mer information